dinsdag 5 oktober 2021

Prima gespeeld op Osse markt gevolgd door koffie op terras met Rona en Marcel.

 Van het spelen op de Osse markt had ik me niet veel voorgesteld omdat om de twee weken er een draaiorgel staat en vorige week iemand met een elektrische viool.
Maar ontmoetingen met vrienden en boodschappen doen waren ook beweegredenen om naar Oss te fietsen.
Ik geloof ongeveer drie kwartier te hebben kunnen spelen op mijn favoriete plekje totdat de orgelman kwam.




Deze man is heel sympathiek en hij heeft veel enthousiasme. Ik ken hem al van een jaar of wat geleden en hij beaamde weer dat hij er om de andere week is. Dus volgende week krijg ik weer een herkansing.
Maar die korte speeltijd vandaag gaf me toch een heel tevreden gevoel. Het liep fantastisch, de schwung zat erin.
Rona en Marcel en ook twee anderen kwamen voorbij juist toen er mensen zaten te luisteren voor wie "De klok van Arnemuiden" bestemd was.
Normaal onderbreek ik zonder problemen de muziek voor een gesprek maar nu had ik toch gekozen om het liedje af te maken.
Maar later kwam ik toch iedereen weer tegen en met Rona en Marcel werd het koffie drinken op een terrasje.
Gelukkig hoefde ik niet naar het toilet, want dat mocht niet zonder QRcode. We hadden het er onder andere over dat er dan minstens toch gewerkt moet worden aan openbare toiletten in Oss en dat je  so wie so niet afhankelijk moet zijn van cafés en dergelijke.

Vanmiddag thuis verder gegaan met de restauratie van een " kunstwerk" van mij.



André die vanavond kwam eten had deze tekening ,die op tafel lag in zijn handen om het in de kachel te stoppen. Hij wist niet dat het minutieus werk van mij was.
Bij nader inzien vond hij dat het toch wel heel mooi was, hoewel niks voor hem.

Nu, iets over acht, heeft de zon zijn laatste stralen voor vandaag weer achter zich gelaten en hebben de muggen het regime weer overgenomen.



Daaaaaaaaaaag, tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten