vrijdag 29 oktober 2021

Vrijdag markt in Rotterdam Schiebroek.

 Vanaf Berkel Rodenrijs  is het niet ver naar  Schiebroek, een wijk van Rotterdam.
Als ik bij Ageeth ben probeer ik daar op vrijdag meestal de markt mee te pikken.
Wat voor het hele Rotterdamse voor mij de ervaring is is dat hier nog sterker: bijzonder vriendelijke mensen.
Ook vandaag werd ik verwend door vele lieve reacties op mijn muziek, die pas na elven van start ging omdat zoals gewoonlijk het draaiorgel ook weer vrolijke noten rondstrooide.



Voor die tijd ben ik het café ingedoken, dat ik meestal met een bezoek vereer, wetende dat daar ook kranten ter inzage liggen.
Mijn koffie was nog niet op of een alleraardigste bedienster kwam me een gratis tweede kop aanbieden. Die was per ongeluk ingeschonken en had ze over.



Ageeth heeft vandaag onder andere de was gedaan.



Gisteravond is ze in het donker nog bezig geweest met het planten van haar viooltjes.




Ze gaat er zometeen weer meer bij zetten.


Ondertussen is er ook al onderhandeling over wat we vanavond eten. Ik hoor iets van broccoli, boerenkool.




Mijn letters hebben een plaatsje gekregen.




En ook mijn spreukenbordjes.


Een fijne avond gewenst en voor morgen is hier ook al een wens                                                        





Geen opmerkingen:

Een reactie posten