woensdag 20 oktober 2021

Spannend! Rosa uit Barcelona komt morgen.


 

Vandaag schreef Rosa uit Barcelona dat ze morgen wilde komen.
Ze is momenteel een paar dagen in Nederland, in Gouda.
We moesten alleen kijken hoe we dat logistiek konden organiseren, want ze is met de trein.
Maar dat is nu geregeld: Morgen gaan André en ik haar ophalen op het station van Tiel.



We kennen elkaar van drie jaar geleden op een werkkamp van Tom bij Sevilla. Zij was daar vrijwilligster en ik was op mijn reis Tom aan het bezoeken.
Spannend wel dat ze morgen mijn bootje gaat betreden.

Vandaag ben ik naar Hanny gefietst in Nuland met de vraag of ze mijn nog kletsnatte trui die ik gisteren gewassen had wilde centrifugeren.
Dat heeft ze gedaan maar daarvoor toch nog maar een keer in de wasmachine gestopt.


Daar komt de trui eruit.



Na Hanny ging mijn bezoektocht veder naar Jacob in 's-Hertogenbosch.
Hier werd mij behalve koffie een lekkere bord paella aangeboden ( om maar vast in de Spaanse stemming van morgen te komen)




Dit alles in een verlichte sfeer.



Rond acht uur vanavond was ik weer thuis.
Tijd voor een toetje. Behalve de bezoekjes waren er ook boodschappen die gedaan konden worden.
    BUENAS NOCHES (welterusten) , om maar vast te in de taal van Rosa te spreken.
HASTA MAÑANA, ofwel : tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten