zondag 17 oktober 2021

Zondag bezoekdag.





Zondag
 thuisblijfdag is al heel lang de regel voor
 als ik in Nederland ben. Al voor de tijd dat de mobiel veel afspraken regelde was de zondag de dag dat de mensen konden komen met een grote kans dat ik er was.
Heerlijk vond ik het om maar af te wachten wie er allemaal het bootje kwamen betreden en elkaar en mij zouden ontmoeten.
Nu gebeurt dat af en toe ook nog steeds hoewel vaak vooraf toch even een seintje wordt gegeven
Vandaag kwamen Hanny en Eric, de eerste aangekondigd, de tweede onverwachts.

Daarna vanmiddag begonnen met wat in de weg hangend wilgenhout te snoeien bij André, wat voor mij ook weer kachelhout voor volgend jaar brengt.





Daarna stonden er spruitjes met aardappelen op het menu vanavond voor ons beiden.

Straks voetbal kijken op de smartphone en nog wat administratie doen.
Een fijne avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten