donderdag 28 oktober 2021

Gezellig thuis met Ageeth, gevolgd door even spelen in Berkel Rodenrijs.

 

Vanmorgen samen veel gebuurt en koffie gedronken uit een nieuw apparaatje van Ageeth.
Bovendien heeft ze geholpen bij het tot een oplossing brengen van de puzzel van de dag.
Op bovenstaande foto is te zien dat Ageeth zeer begaan is met bloemen.
En zo is de entreedeur bij haar:


Een uitschuifbare ingang.


Gisteravond kocht ze wat noodlijdende viooltjes, die inmiddels door haar verzorging weer goed opgeknapt zijn.  
Straks gaat ze die nog overplanten is de bedoeling.
Vanmiddag ben ik een paar straten verder gegaan om in het centrum de accordeon nog een keer te laten weerklinken.
Weliswaar geen markt, maar het werd waar ik stond best gezellig.


Dit bruggetje verbindt twee delen van de voetgangerszone.

Verrassend en verwarmend was dat een vrouwtje heel enthousiast kwam vertellen dat ze mij van televisie kende.
Het programma van Joris Showroom dateert echter al van naar schatting tien jaar geleden.
Er zijn dus mensen met een heel goed geheugen.

 Grappig was dat een naar me toe geworpen muntje buiten de koffer viel en ternauwernood niet via een spleet in het water onder me terecht kwam.



Inmiddels tien over zes is het ongeveer tijd om aan eten klaarmaken te denken wat mij betreft.
 
Tenslotte een plaatje uit het oosten van het land, waar de zon vanmorgen zo opkwam.




Een gezellige avond gewenst .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten