zondag 31 oktober 2021

Gebeld naar huisartsenpost, maar geen behandeling.

 Nog steeds achtervolgd door het nare gevoel in mijn rug.
De afgelopen nacht begon redelijk, maar rond drie uur werd ik weer bevangen door het gevoel dat er iets niet goed zit.
Een tabletje van ibuprofen genomen dat Ageeth ergens had liggen.
Dit middel is zoals paracetamol pijnstillend.
Het einde van de nacht verliep weer vrediger.

De ochtenduren brachten toch weer een worsteling om met het vervelende gevoel om te gaan.

Vanmiddag doorgezet met het plan om de oplossing van het probleem in deze  contreien te vinden en Ageeth heeft voor me de huisartsenpost van Rotterdam gebeld.
Een hele vragenlijst moest beantwoord worden maar het resultaat was dat de nood niet hoog genoeg bevonden wordt om mij te behandelen.
Waarschijnlijk ook wel  omdat de pijn niet verschrikkelijk te noemen is.
De man aan de telefoon concludeerde dat op een gegeven moment de stenen wel uitgeplast zullen worden.
Hij raadde me aan de pijnstillende medicijnen te blijven nemen.

Zelf denk ik niet er zo gemakkelijk vanaf te kunnen komen, maar de conclusie geeft wel duidelijkheid over mijn programma: Vandaag en vannacht nog even afwachten en dan toch alvast een afspraak maken met mijn huisarts in Maasbommel .

Ondertussen ben ik hier onder de hoede van zorgzame Ageeth.




Terwijl het buiten weer flink aan het regenen is geslagen zitten wij binnen tussen het praten door onze dingen te doen.
Ageeth is  boeken aan het bekijken die ze wil downloaden en die te maken hebben met waar ze mee bezig is.
Ik heb een trui ter hand genomen waar nog veel aan afgewerkt kan worden, en verder is er ook wat administratie om te doen.

Zometeen gaan we weer eten van de gisteren bereide ratatouille.



En dan maar afwachten hoe de nacht gaat worden.
Beetje bang ben ik er wel voor.

Zijn alle klokken inmiddels verzet?



Een smakelijk eten en een rustige nacht gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten