zondag 10 juli 2022

Weinig plezier in het spelen voor mij, Wim had heel erg goede dag.

 Ook vandaag stoorde mijn echoënd oor me bij het spelen.
Dan hoor ik een kakofonie van klanken waar ik zelf niet vrolijk van word terwijl het met kunst en vliegwerk voor de buitenwereld toch nog wel aardig klinkt.
Maar ons gezamenlijk bezoek aan Romans heeft toch zijn vruchten afgeworpen omdat Wim die zich niet zo goed voelde de laatste tijd en zich al drie weken niet meer in Romans had vertoond het nu aandurfde omdat ik erbij was.
 Hij kreeg alle energie weer door de mensen die hij mocht ontmoeten en door de koffie die we vooraf samen dronken.



Even later zat (of stond hij) duidelijk weer op zijn praatstoel.




Vandaag was toevallig ook een dag dat er verschillende folkloregroepen uitgenodigd waren om door de straten van Romans te marcheren.



Dit was dacht ik een Franse dansgroep.

Deze en andere groepen kwamen allemaal met tussenpozen van vijf minuten met vaak luid tromgeroffel bij me langs.
Voor mijn optreden ook wel storend natuurlijk, maar ik liet mijn door mijn oor toch al getergd optreden graag afwisselen met naar hen te kijken en er het een en ander van op te nemen.

Er waren groepen uit China, Argentinië en Sri Lanka.








Intussen is het nu half zes en heb de terugklim naar huis vanaf Lamastre er weer bijna opzitten
De zes kilometer afdaling vanaf Wims huis naar Lamastre was natuurlijk gemakkelijk.
De gisteren gekochte boter is nogal gesmolten.
Dat krijg je als het bezoekje aan Wim, zoals dat gisteren gepland was uitloopt tot twee dagen weg zijn.


Had ik natuurlijk bij Wim in de koelkast moeten leggen.

Maar het warme eten zal er straks niet minder lekker door zijn.

Morgen kan het zijn dat we samen weer op stap gaan.
In St Agrève is dan markt.
Wim durft het weer aan.
Dan moet ik wel half zes op.
Ga ik met de fiets dan is dat een uur later.
En misschien ga ik ook wel niet.
De uitslag is morgenochtend pas bekend en morgenavond te lezen.

Eet smakelijk

          B o n     A p p é t i t  !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten