zondag 17 juli 2022

Weerzien met Wineke en Bruno. Wim kwam hier op bezoek.

 Wineke en Bruno hebben gisteren de reis ondernomen naar de Ardèche en we hebben vanmorgen meteen afgesproken in Lamastre op het terras van Bar de l' Hôtel de Ville.
Kon ik meteen combineren met boodschappen doen.


Ze hadden, zoals Bruno het uitdrukte een bewogen reis achter de rug.
De auto die Bruno bestuurde had een aanhanger en die verloor vierhonderd meter van huis al een wiel.
Gelukkig is die jongen heel handig en heeft alles in orde gekregen om rond twaalf uur te kunnen vertrekken, na de eerste poging van negen uur.

Deze foto stuurde Wineke me gisteren. Voor haar rijdt Bruno met de aanhanger.


Na de koffie op het terras zijn we samen naar de supermarkt iets buiten de stad gegaan en heb ik daar nog heel wat meer spullen ingeslagen na het noodzakelijke al gekocht te hebben in het kleine winkeltje in het centrum.
Ondertussen liep er een afspraak met Wim, die vanmiddag bij mij op bezoek zou komen.
De grote en warme markt van Romans heeft hij maar overgeslagen vandaag. Onderweg naar huis kwam hij me voorbij gereden en kon de fiets met alle boodschappen de auto in en hoefde ik de laatste twee kilometer niet meer te klimmen.
Het was gezellig met hem  hier op mijn stekkie.


Dag Wim, tot morgen.

Morgen gaan we weer samen naar Saint-Agrève, ondanks dat het een zeer warme dag wordt.
We gaan dan weer mensen ontmoeten voor wie we iets kunnen betekenen.
Ook vandaag was dat wat Wim betreft ook al zo, want hij kreeg telefoon van mensen in nood die hem om raad vroegen.

Nu zes uur mag ik weer voor mijn eten gaan zorgen.
Er ligt weer een zak van tien kilo aardappelen onder andere, waar ik weer lang uit kan putten.
De groeten worden gegeven vanuit een luie stoel door dit hondje.

Doei doei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten