dinsdag 26 juli 2022

Zorgen over zere knie. Toch naar Lamastre. Veel animo daar.

Zere knie ineens. Wel eens vaker op die plek, en dan is het weer weg en dan vergeet ik het weer.
Maar gisteren kwam het erger terug.
Dan ga ik me wel zorgen maken, want als ik niet meer kan fietsen.......
Gelukkig wordt het fietsen er vooralsnog niet door gehinderd. Het lopen wel en vannacht in bed voelde ik hem zelfs een beetje.
Mijn plan om vandaag thuis te blijven werd niet ingewilligd, want vanmorgen was het koeler en gaan spelen in Lamastre op de markt leek me
 een goede therapie.
En inderdaad deed ik er vandaag goede energie op.
Hoewel ik mezelf vaak weer niet goed kon horen merkte ik wel aan het publiek dat er veel muziek uitkwam en het regende muntjes en briefjes en dat gaf me een beetje troost.
Nu midden in het seizoen waren er ook veel mensen op de markt en ook Nederlanders die verbaasd waren toen ze mij " Daar bij die molen" hoorden zingen.
Ook heel wat fietsende mensen brachten een bezoek aan de markt, onder andere deze:


In totaal zijn ze met zeven.
Ze komen uit de buurt van Grenoble en gaan via tot fietspaden gemaakte spoorlijnen weer terug richting Rhône.
Je ziet tegenwoordig vaak  tandemfietsen.



 Vandaag ook even contact gehad over Paul.
Er is al heel wat in voorbereiding voor zijn begrafenis wat muziek betreft.
Behalve hijzelf zijn zijn zoon en schoondochter ook heel muzikaal.



Hier staan ze met zijn drieën toen hij nog niet de ziekte had.

Pas geleden kwamen twee musici een miniconcert bij hem brengen.
Neil Young werd aangehaald en hier deed hij zelf ook weer mee met zijn mondharmonica.




Nu kwart voor vier spoed ik me verder naar huis, want om vijf uur worden Wineke en Bruno verwacht om ratatouille te komen eten.

Een gezellig vervolg van deze dag is mijn wens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten