woensdag 27 juli 2022

Naar Le Cheylard. "Sailing" opgestuurd naar Paul.

 Vanmorgen met het goede been uit bed gestapt, want de knie waar ik me zorgen over maak was weer redelijk normaal.
Het was al wel laat vanmorgen toen ik vertrok naar Le Cheylard, maar het elan van de markt van Lamastre gisteren stimuleerde me om vandaag ook weer aan te treden op het toneel.
Bovendien zou dit misschien wel de enige keer dit jaar zijn om in deze plaats te spelen als ik zondag met Bruno naar Nederland ga.
Tot zaterdag heb ik nog de tijd om te weten of augustus in Nederland of in Frankrijk doorgebracht gaat worden.
Zoals altijd in de zomer was er op deze markt ook weer veel te doen en ik bleef niet onopgemerkt.
Mijn oor sputterde helaas weer veel tegen.

Op de terugweg over het tot fietspad gemaakte spoorlijntje gegaan en geluncht op een vertrouwd plekje bij een tunnel.





Het is een mooi parkoers en gezellig met andere fietsers.
Hier gaat het fietspad over de weg heen die ik vanmorgen op de heenweg nam.



Niet zo ver van huis, aan de westkant van Saint- Basile staat een huis waar ongetwijfeld Nederlanders wonen.
Vanmorgen stond er een Nederlandse auto.



Gisteravond waren Wineke en Bruno hier en ik had ze gevraagd een filmpje te maken dat ik zou sturen naar Paul.
Dat is gebeurd en ik heb "Sailing" gespeeld.
Bij zijn begrafenis had ik het ook kunnen spelen maar ik weet dat er al allerhande artiesten komen.
Nu heeft hij het zelf in levenden lijven nog kunnen horen.


Vaar wel Paul, tot gauw!


Een prettige avond gewenst.


            B o n n e     S o i r é e .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten