woensdag 13 juli 2022

Onzeker begin door bewegende tanden, later veel opgeruimder.

 Een beetje gestresst aan de dag begonnen omdat er beweging zit in de gisteren geplakte tanden.
Het idee dat ze er elk ogenblik weer uit kunnen vallen maakt onzeker.
Wat dan namelijk, als de tandarts hier voor dertien september geen tijd heeft om het goed te doen?
Eventueel naar Nederland dan is een noodplan en daar de tandarts in Alphen het laten doen.
Maar zover is het nog niet.
Na vierentwintig uur zit alles er nog in na een rustige dag thuis.
Vanmorgen meteen vuur gemaakt voor theewater, afwaswater en waswater.
En zo is er weer een beetje meer orde gekomen op Les Costilles.








De zon deed verder dienst als sneldroger.







Ondertussen veel met mijn cryptogram en de vraagtekens bezig geweest die in mijn trui terecht moeten komen.




Morgen wacht weer een dag met heel vroeg opstaan, vijf uur zelfs, want Wim en ik gaan naar een verre markt op de hoogvlakte. Een uur rijden vanaf Lamastre is het wel.
Daar zie ik wel tegenop en voor mezelf ben ik bang dat het toch niet zo leuk wordt vanwege het echoënd oor.
Maar wie weet, misschien houdt hij zich morgen wel gedeisd.
Met Wim ging het gisteren in Lamastre op de markt wel weer heel goed . Hij heeft  enkele hele goede contacten gehad. En daar doet hij het voor.
Het helpt als ik af en toe met hem mee ga. Hij is bang dat de hitte teveel voor hem is, maar gisteren had hij het toch goed doorstaan.
Vandaag staat hij ook niet op een markt ergens.

Kwart voor zes nu, tijd om eten te koken. En daarna vroeg naar bed.
Prettige avond

           B o n s o i r .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten