donderdag 21 juli 2022

Weer erg thuis op de markt van Vernoux.

 Ondanks de handicap van een klepperend oor kon ik vandaag toch weer dartelheid en energie uitstralen en de toch al goede sfeer in Vernoux daarmee accentueren.
Vooral het me vrij voelen en op de mensen inspelen is een beetje het surplus wat  het optreden zo leuk maakt. Door me niet zoveel van dat oor aan te trekken is dat redelijk gelukt vandaag.
Natuurlijk heb ik ook altijd mijn spreukenbordjes bij me die de aandacht trekken en waar regelmatig foto's van gemaakt worden.
Zo is er eentje bij die specifiek voor Vernoux bedoeld is.



Als je het uitspreekt hoor je zoiets als:"Vreugde voor jou, voor mij, voor ons". Maar er staat geschreven:" Vreugde voor jou, voor mij, Vernoux."

Op andere markten toon ik de achterkant ervan, zodat het plankje nooit voor niks mee hoeft.

Wim was er ook weer en hij voelde zich goed, ondanks de warmte.
We hebben samen na afloop koffie gedronken.
Zaterdag als alles goed is gaan we weer naar een markt op de hoogvlakte.
Maar morgen hebben we allebei een vrije dag.
In Vernoux heb ik voor genoeg brood en groente voor mezelf gezorgd en een wespenval meegebracht die beter moet werken dan het wespencafé dat ik gisteren heb gefabriceerd.

Nu op de Col de Montreynaud waar ik met goed bereik dit geschreven heb.


Uitzicht op mijn eigen berg.


Zometeen daal ik weer af naar mijn eigen berg, maar onderweg wip ik even aan bij Yvon en Olivier, mijn buren.
"Une bonne soirée" gewenst, ofwel

E e n    p r e t t i g e   a v o n d .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten