zaterdag 30 juli 2022

Bruno naar Nederland zonder mij. Optreden in Lamastre smaakt naar meer.

 Ben nu op de berg van Wineke en Bruno.
Morgen vertrekt Bruno naar Nederland en ik had zo mijn hele zaakje in de overdekte aanhanger kunnen gooien en gezellig samen de reis kunnen aanvaarden.



Maar ik heb toch gekozen om hier te blijven en in ieder geval de toeristische augustusmaand met mijn accordeon nog meer op te vrolijken.
Vanmorgen was het in ieder geval een energiek optreden op de kleine zaterdagmarkt van Lamastre.

Omdat het zo goed ging en zo gezellig was smaakte het naar meer en stelde ik Wim voor om morgen weer samen naar Romans te gaan.
Maar eerst ben ik naar de berg geklommen van Bruno en Wineke om afscheid van Bruno te nemen en zijn bouwwerk te bewonderen.



De weg naar hen toe betekent veel klimwerk, bijna anderhalf uur vanaf Lamastre, maar met die vele versnellingen op deze fiets was het allemaal niet zo vermoeiend en vooral heel mooi met het uitzicht op de Alpen.



Een vriend van mij heeft vandaag in Nederland ook een topprestatie geleverd.


In het parkoers zaten drie cols van de buitencategorie.
Bij deze wil ik deze trouwe lezer van harte feliciteren met zijn prestatie. 


Op mijn parkoers zag ik een indrukwekkend Mariabeeld.




Mijn vlindertjes die al vele jaren aan het huis van Wineke en Bruno hangen zijn wel aan vervanging toe.



Ondertussen hebben Wineke en Bruno me bij Wim afgeleverd. Fiets, accordeon en andere spullen konden met de auto mee.
Het is nu kwart over acht. Straks weer bijtijds gaan slapen.
Net als vorige week ga ik mijn bedje weer spreiden op het balkon, waar nu nog even de zon op staat maar waar het straks heerlijk koel is.




Een goede nachtrust is mijn wens.


         B o n n e   N u i t .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten