vrijdag 1 juli 2022

Slecht bereik.

Vandaag geen grote blog want op de plaats waar ik ben aangeland met de tent is erg slecht bereik.
Wel is er een heerlijk zonnetje.
Omdat ik de spullen niet goed inpak is er het een en ander natgeregend gisteravond en dat is nu weer allemaal droog.


Mijn slaapzak is nat geworden omdat ik vannacht sliep (en dus niet goed oplette). Mijn voeten strekte ik onbekommerd uit tegen de tentdeur waar de regen op viel.
Gevolg was dat ik het voeteneind van de slaapzak haast uit kon wringen.
Een beetje beter opletten dus voortaan is geboden.
Ik heb ook zo weinig met regen van doen de laatste tijd, zodat ik laconiek word.
Bovendien is het zomer en dan heb je dit soort problemen gauw opgelost.

Ondertussen nadert Valence al, ik denk nog dertig kilometer. Het is een plaats in de buurt waar ik regelmatig op zaterdag speel.
Misschien ook morgen, hoewel ik nu meer op reis ben als op tournee.
Het zal nu een kilometer of dertig nog zijn tot Valence.

Het vervolg valt morgen te lezen als het bereik weer goed is. 

Aanvulling door Piet: via Whatsapp ontving ik nog enkele foto's en op Gerts verzoek plaats ik die bij de blog.

de Isère




Isère, land van de noten.
Spelfout: er moet een s achter biologique




I
Een heel grote sproei-installatie


tournesols


Saint-Nazaire

B o n n e     S o i r é e.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten