zaterdag 16 juli 2022

Aan ramp ontsnapt.

 Goedenavond.
Het had slecht kunnen aflopen.
Vanmiddag dronk ik heerlijk frisse ijsthee, die ik uit de koelkast gehaald had uit de fles. Blijkbaar had ik even niet opgelet want op een gegeven moment zag ik toen ik mijn mond weer aan de fles wilde zetten dat er een wesp in zat.
Op het juiste moment dus wel mijn ogen open gehad.

Een onopzettelijke wespenval.


Zoals de bedoeling was ben ik vandaag ook op het erf gebleven, behalve nu om de blog te schrijven met goed bereik.

Beter bereik driehonderd meter van huis.


Een heel bijzondere rups glipte vandaag bij mij over de rotsen.



Een vervolg van de trui moest bedacht worden en is gekomen.
Allemaal verschillende kleurtjes worden in schuine lijntjes in het blauw ingewerkt.


Intussen krijg ik bericht van Wim dat het in Tournon heel matig ging met zijn zaken.
Misschien wil hij maandag weer naar Saint-Agrève. Dan ga ik mee, maar anders ga ik in ieder geval met de fiets.
De planning is om morgen nog een dagje thuis te blijven, daarna is boodschappen doen sowieso een noodzaak.

Waar het morgen de moeite waard is voor mij om heen te gaan is Maasbommel, de kleinste Hanzestad van Nederland. Daar worden dit weekend de hanzedagen beleefd.









Daar kan ik mijn spinnewiel laten draaien en mijn accordeon laten horen.
Echter ,dat is voor mij niet haalbaar.
Maar voor wie in de buurt woont is dit een aanrader voor een bezoek.

Straks thuis is het weer tijd om eten te koken.
Een gezellige avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten