dinsdag 2 augustus 2022

Van slag of juist niet?

Goedenavond.
Het leek even zojuist of Google van slag was, want er kwam een ongebruikelijke lettersoort op het scherm en wat ik wilde deed de telefoon niet
Maar nu gaat alles weer "normaal".

Je kunt soms gekke dingen meemaken die je niet kunt begrijpen.
Als je denkt iets te weten, pas dan maar op.
Soms staat alles op zijn kop en ben je in de war, 
vooral als de normale gang van zaken er niet meer is.
Het is goed om niet altijd zeker te zijn van je zaak.


Het is vaak vallen en opstaan in ons leven, 
hoewel onze aarde meestal genoeg steun geeft om overeind te blijven 
of weer overeind te komen.
Het ergste voor een bokser is niet om terneer geslagen te worden, 
maar om niet meer op te kunnen staan.
Maar soms kun je omvallen en opstaan in een nieuwe wereld.

Het licht kan schijnen achter een horizon die op aarde niet bestaat.
Muziek kan komen uit hier onhoorbare bronnen.


Vandaag kwam mijn muziek echter gewoon weer uit mijn accordeon.
In Lamastre stond het instrument klaar naast de auto van Wim, die hem voor me meegenomen had.
Zondag had ik m gebruikt op de markt van Romans en  daarna is ie in de auto gebleven.

Mijn buren uit Alphen , Hennie en Janny met aanhang waren er ook. Ze zijn zondagavond gearriveerd op hun stek.


Janny rechts met dochter Annette en kleinkind.




We ontmoetten elkaar bij de kraam van Wim.

Morgen komen ze mij bezoeken en kleinkind Benthe vertelde dat ze dan een cadeautje kwamen brengen van iemand uit Alphen, die ze kende.
Ik ben benieuwd.
In ieder geval blijf ik morgen thuis.

Een fijne avond gewenst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten