woensdag 10 augustus 2022

In Lamastre met Hans ,Wim en Wineke getroffen.Op verjaardagsbezoek bij Benthe, daarna thuis met Hans en Wineke gegeten.

 Hans wilde na vijf dagen hier zijn neus weer wat verder uitsteken en daarom besloten we naar Lamastre te gaan. Een andere fiets van mij durft hij niet te berijden, omdat een rem niet te vertrouwen is. Hij is gaan lopen terwijl ik met de fiets ging en in de tussentijd boodschappen kon doen.
Onder andere zocht ik een cadeautje voor Benthe, kleindochter van Hennie en Janny.
Zij werd vandaag tien en ik wist dat ze het heel leuk zou vinden als ik zou komen, en zeker met een surprise.
De missie was geslaagd, vanmiddag was ik op het kinderfeestje.


Een filmpje waar deze foto deel van uitmaakt komt morgen op de status.






Graag had ik erbij in willen springen, maar ik hield het erbij om met de accordeon het ritme van deze kinderen aan te geven.

Vanmorgen in Lamastre had ik Wim gevraagd of die ook wou komen, en zo Hans zou kunnen ontmoeten.
Hij was toevallig in Lamastre en is toen ook meteen gekomen.
Ook dacht ik aan Wineke. Ook zij ging op mijn uitnodiging in om te komen.

Nu is Wineke bij ons op Les Costilles en we hebben net in de Haute Cuisine aldaar gegeten.
Hans en Wineke zitten aan de koffie en ik hoor met een half oor diepgaande gesprekken.
Misschien zien we straks nog de maan, die gisteravond op de foto ging.
De maan scheen te schijnen alsof ze de zon was.




Zullen er ook maanbloemen bestaan net zoals zonnebloemen?


Op mijn weg terug van Lamastre naar huis ben ik even hier bij stil gaan staan.

Morgen is de verwachting dat de zon weer opkomt en volop gaat schijnen.

         B o n n e    N u i t  .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten