maandag 1 augustus 2022

Me ziek gemeld en thuis gebleven.

" Zaterdag maakte ik muziek, zondag maakte ik muziek, maandag meld ik me ziek."
Deze uitspraak kwam voor in een leuk filmpje en is nu op mij van toepassing.
Hoewel we gisteren afgesproken hadden dat we samen weer naar de markt van Saint-Agrève zouden gaan heb ik er vanaf gezien en Wim in alle vroegte gebeld.
Had vannacht wat buikpijn en voelde totale ongemotiveerdheid om op de markt te gaan staan vandaag. Had misschien ook te maken met die momenten gisteren dat het spelen helemaal niet ging.
Afspraken afzeggen doe ik liever niet, maar ik maak ze ook zo weinig mogelijk om die reden.

Het deed me goed niet om half zes er weer uit te moeten en tot acht uur blijven slapen was weldadig.

Weer wat verder gevorderd met de hersenkronkel in mijn trui onder andere.





Gisteravond voor het slapen gaan mijn knie in de groene klei gezet die ik zaterdag gekocht had.
Daarna ook een zalfje erop gedaan uit een tube die hier al wel tien jaar ligt en waarvan de houdbaarheidsdatum al lang overschreden is.



Of het daardoor nu kwam of niet, feit is dat ik die nacht weinig last had.

Morgen ga ik wel weer naar de markt van Lamastre waarschijnlijk en Wim neemt mijn accordeon mee, die bij hem gebleven is.
Hij schreef dat hij maar een matige markt had vandaag in Saint-Agrève.
 Een prettige avond is mijn wens.


B o n n e   S o i r é e .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten