donderdag 11 augustus 2022

Mooie vrouw gezien, smartphone laten vallen.

 De telefoon doet het nog wel, ondanks dat er flink wat barsten in het glas zijn gekomen.
Wat is er gebeurd: Ik was in Vernoux op de markt en was op weg naar een ander plekje om te spelen.
Een vrouw die ik leuk vind en kaas en worst verkoopt zwaaide enthousiast toen ze me voorbij zag komen en ik reageerde uitgelaten door mijn handtasje waar een tingelinstrument in zat in de lucht te steken.
Het tasje had ik niet dichtgeritst en toen viel door die onbesuisde beweging  de telefoon eruit op het harde asfalt.


Gelukkig doen tot nu toe alle functies het nog.

Er was weer veel volk op de been in Vernoux en ik kon de show wel maken ondanks dat ik soms niet kon horen wat ik zelf speelde.




In een café waar ik koffie dronk werkte Jacqueline als vrijwilligster.
Zij was jarenlang een buurvrouw en heeft daarna lang in Lamastre gewoond.
Nu woont ze in een dorpje iets zuidelijk van Vernoux.
Dit was  voor het eerst sinds ik hier ben dat we elkaar weer zagen, we zijn sinds de laatste keer beiden weer een jaar ouder geworden.

Op de heenweg heb ik een foto gemaakt van " mijn berg", die dit keer nog in de ochtendzon lag te baden, met Hans erbij.






Hans heeft zojuist deze foto gemaakt.





Op dit moment wemelt het op dezelfde tafel van deze insecten.
Er hadden even twee perzikpitten op gelegen en daar is waarschijnlijk de invasie aan te danken.
Zo meteen eens ingrijpen.

Nu tijd om eten te koken.

       B o n    a p p é t i t   voor wie ook nog eten moet.

Ps Tot morgen twee uur staat nu het filmpje op de status van het kinderfeestje van gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten