maandag 29 augustus 2022

Bij Nonny aangekomen.

 Goedenavond. Het is al donker. Net samen gegeten met Nonny. Ik zit nu op de waterput achter haar huis. Haar hondje Engeltje komt op me afgerend in een enthousiaste bui, zoals ik haar ken van vorig jaar april ,toen ik hier ook op bezoek was, toen op doortocht van Bretagne naar de Ardèche, de andere richting dus op.
Dit keer vind ik het hondje wat gelatener en minder uitbundig.
Nonny en ik kwamen meteen bij aankomst in een verwoed gesprek terecht. In bepaalde opzichten blijken we lijnrecht tegenover elkaar te staan. Wel bijzonder dat dat meteen duidelijk eruit kwam. Maar daarna werd de sfeer tussen ons snel vriendelijk en we hebben veel gepraat de rest van de dag.

Nonny

Ook heeft Nonny een filmpje gemaakt van haar  huis en de omgeving.
Ik heb daarbij met de accordeon een liedje gespeeld dat ons met elkaar verbindt. "Weet je dat er sprookjes zijn ........", zo begint het.

Dit is te beluisteren en te zien op de status.

Het probleem is hier dat het bereik zeer slecht is. Daarom geen lang verhaal vandaag en wat minder foto's dit keer. Maar morgen maken we alles goed.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten