woensdag 3 augustus 2022

Cadeautje van Peter overhandigd door Benthe.

 Vandaag kwam zoals gisteren beloofd Benthe me het cadeautje brengen dat iemand uit Alphen meegegeven had.




Dat die iemand Peter was had ik al geraden.
Wat er in zat was nog een verrassing.
Het waren stroopwafeltjes uit Nederland.
En ook een leuk kaartje van deze trouwe bloglezers.
Het geheel heeft even een plaatsje gekregen in een boom.



Benthe is samen met haar vader Jozef naar mij toe komen wandelen.



Benthe wordt volgende week tien en wel op tien augustus en dat gaan ze hier groots vieren. Ook sprak ze over emoties die je kunt hebben. Dit naar aanleiding van het dood gegaan zijn,een paar weken geleden, van de hond van opa en oma, die Bo heette.
Ze is ook een grapjas.





De waarheid is soms onomkeerbaar, maar het bordje dat daar lag te slingeren heb ik zojuist wel omgedraaid.






Toen stond er dit te lezen.


     Je mag er van denken wat je denken wil.

Morgen ga ik waarschijnlijk weer op stap.
De kleinere en minder felle accordeon zit weer in de koffer.
De markt van Vernoux is dan mijn doelwit.

Een prettige avond verder gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten