maandag 26 september 2022

Op de top van ons geweten is het altijd erg zweten.

 Ooit schreef ik deze titel op een bordje. Het floepte zomaar uit mijn geest, zonder erover nagedacht te hebben. Nog steeds weet ik niet precies wat de geestenwereld die mij dit ingaf ermee bedoelt, maar het prijkt al jarenlang op de top van mijn tuinhuisje. 

De weg naar de top staat op de status van Whatsapp.


Mijn broer John, die nu al elf jaar dood is, was er altijd heel enthousiast over als hij het weer zag.

Maandag wasdag vandaag en ik heb de was van gisteren nog steeds niet uit de ketel gehaald. Wel met de trui iets verder gegaan terwijl er een idee begint te gloren van een figuur die erin moet komen.



Het is een droge dag tot nu toe en dus weer werken aan de houtvoorraad. 




Ook verder gegaan met het opruimen van de klerenbende, wat tevens orde schept in mijn geest. Een werkje dat nu bij me past.

Ondertussen is het afwegen van het juiste moment om naar Spanje te gaan. Vaak in dit soort gevallen is dat moment er van de ene op de andere dag.
Kan zelfs morgen zijn, maar dat denk ik niet. Moet in ieder geval naar Lamastre, want het brood is op. Er is ook markt en misschien een ontmoeting met Bruno en  Stefan.
Vandaag ga ik eens wat eerder naar de blogplek. Dan hoef ik vanavond tegen dat het donker wordt niet meer weg.

Het is daar nu inmiddels tien voor vijf. Zo ziet het plaatje er vandaag uit:




Een fijne en wie weet productieve voortzetting van deze dag is mijn wens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten