zondag 26 maart 2023

De kraag krijgt kleuren geel, rood, oranje, rood of nog een stukje geel ertussen?

 Het is altijd puzzelen van het begin tot het eind, als ik een trui brei. Welke kleuren passen het best bij elkaar is vaak de vraag.
Nu ben ik met het laatste onderdeel bezig, de kraag, die als het ware het verbindingsstuk is van de vier onderdelen.




Op het moment van fotograferen ben ik begonnen met geel.
Na drie maal geel volgden drie maal rood, daarna driemaal oranje en bij sluitingstijd was ik met rood bezig. Ik zou er misschien nog een paar rondjes geel tussen kunnen doen. Nou, daar ga ik vannacht maar eens een nachtje over slapen.
Breien is ook een soort reizen voor mij. Niet wetende waarheen kom ik er toch altijd. Maar spannend is het ook vaak waar ik uitkom.
Of ik morgen weer op de fiets verder ga weet ik nog niet.
Tachtig procent kans dat ik hier nog weer een dagje blijf. In dat geval ga ik mijn breireis verder afmaken.
Vandaag was er koffie in een ander café, dichter bij huis. Het was er erg druk toen ik er rond twaalven aankwam. Ik had er uitzicht op vrouwelijk schoon en een mooie blauwe lucht.




Op de status van Whatsapp laat ik zien waar de plek is om de accu's op te laden in de zon. Daartoe loop ik onderstaand pad af.




Hieronder de plek op aarde waar ik nog steeds bivakkeer en wacht tot het aan de overkant van de Pyreneeën ook beter weer wordt.


Ik wens u een prettige avond en straks goede dromen.

B u e n a s   T a r d e s    


Y


B u e n o s    S u e ñ o s .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten