vrijdag 24 maart 2023

De tent staat nog steeds in het bos. Rustige dag.

 Hola! Goedenavond.
Vandaag is de tent blijven staan en heb ik een rustig dagje gehad in het bosje. Door de bomen komt weliswaar niet veel zon maar ik heb wel heerlijk kunnen profiteren van de ruggesteun die een boom mij gaf. Iets verderop, waar de zon wel scheen kon ondertussen mijn powerbank laden. Het idee om nog wat te treuzelen eer ik Spanje uit rijd lijkt het toch wel te gaan winnen. In Frankrijk, waar het veel regende, wordt nog veel meer nattigheid verwacht. Alleen langs de kust is het veilig volgende week.
De laatste mouw van mijn breiwerk is bijna af en de eindfase van het handwerk is dus in zicht.
Vandaag ben ik de andere kant op gefietst om koffie en boodschappen te vinden. In zowel winkel als café waren ze vriendelijker dan gisteren.
Onderweg was ik geïmponeerd door grote massa's hout die bij een zagerij lagen.










De Pyreneeën zijn vanaf hier toch nog maar een schim van wat ze in werkelijkheid zijn.










Nu, kwart over acht, gaat het avondprogramma beginnen. Onder andere kijk ik weer naar het Nederlandse journaal.
Misschien is het grote nieuws vandaag wel dat er een wapenstilstand is bereikt in Oekraïne. Vanwege het feit dat er hinderlijke dassenburchten gevonden zijn.
Hier onder mijn tent lijkt het mee te vallen en ik verwacht weer mooie dromen straks. Afgelopen nacht had ik ze in ieder geval.

B u e n o s    S u e ñ o s .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten