woensdag 15 maart 2023

Dankbaar voor het leven.

 Goedenavond. Heel blij ben ik vandaag, want het is nu negenenzestig jaar geleden dat ik op aarde ben gekomen. Als ik erover nadenk is de grootste gemene deler van mijn leven het besef deel uit te maken van een groter geheel, dat heel mooi in elkaar zit. Ik voel altijd verbondenheid met grotere sferen. Ik vraag om raad en die krijg ik. Er wordt me iets opgedragen en ik voer het uit. Een gevoel van dankbaarheid daarvoor beheerste me vandaag en als cadeautje mocht ik weer de hele dag in het zonnetje door Spanje fietsen.
De onrustig makende wind van gisteren was helemaal weg en na een goede nachtrust kon ik op mijn gemak weer alles inpakken en ontspannen wegrijden, terwijl het regende van de berichten op mijn telefoon van vrienden. Sommigen zongen en/of speelden liedjes in.


Ellen vanuit Ingen.


Ben en Marij met dochter Miriam vanuit Lamastre.



Piet en Jet vanuit Breugel.

Het is waarlijk een feestdag voor mij. Zelfs op het terras waar ik koffie dronk met voor deze gelegenheid speciaal een koek, kreeg ik tot mijn verbazing de consumptie aangeboden door iemand. Toen ik af wilde rekenen hoefde ik niks te betalen. Alsof ze het wisten.





Duiven deelden mee in de feestvreugde.





Dit grapje stuurde mij iemand.

Op de status van Whatsapp zie je de mee-eters in actie.

De stad Tarragona ligt nu weer achter me. Vanaf het Balkon van Tarragona heb je dit uitzicht op de zee en het wegennet daaronder.




Ik ben blij  een plekje gevonden te hebben midden in de natuur, waar ik me vrij voel om onder andere vuur te maken.



 Gisteravond zat ik te dicht met mijn neus op de  mensen. Door die lekke band kon ik niet verder rijden. Maar uiteindelijk was ik toch heel blij niet in ruimere gebieden te staan, daar de stormwind de hele avond nog doorbulderde. En door de geborgenheid van de plek bleef de tent onberoerd.  
De band is trouwens hard gebleven vandaag, dus
was de reparatie geslaagd. Tevreden mag ik nu weer gaan rusten om morgen te beginnen aan de eerste dag van de rest van mijn leven. Morgen mag ik weer verder spelen op en met de aarde, zoals deze kindertjes beneden.



 
Daaaaaaaaaaaag.


2 opmerkingen: