zaterdag 15 april 2023

Markt van Crest weer fantastisch.

 Goedemiddag.
Het was weer een waar feestje in Crest. Een grote openheid tussen de mensen, heel veel blije gezichten. Ik mocht een bijdrage leveren aan het feestje.





Mijn fiets gestald loop ik dit steegje in en op het eind van de tunnel kom ik op de markt. Van de stille beslotenheid tot een bruisende mensenmassa.

 Je krijgt er veel energie van.
Als ik morgen een andere markt doe met meer gewone mensen breng ik die energie weer over.
Het is interessant om verschillende situaties mee te maken.
Het is wel weer de vraag hoe het morgen uit gaat pakken. Vandaag werd regen verwacht en meteen na de markt viel alvast een flinke bui, maar op de markt bleef het nog droog. Als de regen straks voorbij is wordt verwacht dat er een flinke mistral op gaat steken. Zo gaat het vaak. De wolken zullen verdwijnen, maar op de markt zal het alle hens aan dek zijn. Ook voor het kamperen straks moet ik een goede beschutte plek zoeken, maar ik ken daar een plek die wel zal voldoen denk ik.
Daar moet ik nog wel naartoe fietsen. Ongeveer 25 kilometer.
Nu zit ik in de Mac Donald van Crest. Het had twee redenen om daarheen te gaan: de bui die ging vallen én het feit dat mijn 4g is uitgevallen. Het gebeurt wel vaker en hij is altijd weer teruggekomen, maar voor het geval dat is hier reeds mijn verslag.
Op de status van Whatsapp hoop ik een filmpje te zetten van de ambiance in Crest, maar ook de WiFi van Mac Donald is heel aarzelend.
Enfin, ik ga het erop wagen en wens u nog een prettige middag en een dito avond.

B o n n e    C o n t i n u a t i o n .

Een goede voortzetting van de dag.

2 opmerkingen:

  1. Salut Gérard comment vas-tu ? Plaisir de te lire et de voir de belles photos ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci pour ton mot, mais j'aimerais savoir avec qui j'ai l' honneur......je ne vois pas un nom.

    BeantwoordenVerwijderen