donderdag 20 april 2023

Schrijven in de regen.

 Goedemiddag.
Ik sta hier in de beginnende motregen op mijn schrijfplekje. Tot zolang het kan mijn verhaal.


Kan het even droog houden ongeveer?


Onderweg hiernaartoe sprak ik buurvrouw Annie. Michel komt morgen om elf uur op bezoek. Ook vroeg ze of ik de blog wilde schrijven met het gezicht richting Lamastre. Er is een vrouw in de buurt die heel gevoelig is voor straling. Dat wist ik al en daarom sta ik ook al hier. Op de foto boven ligt in de verte Lamastre.
De slaapkamer is al mooi klaar voor de gasten. Voordat ik op reis ging, in september, had ik toevallig grote opruiming gehouden, niet wetende dat het nu al van pas komt.
Een filmpje van die kamer is vandaag te zien op de status van Whatsapp.
Er hangen enkele spreuken.



Je kunt je niet verder uitrekken dan je bed lang is.

Op het pad naar boven is een opmerkelijk gat.


Wat voor beest zal hier in wonen? Muis, rat, slang?




Tot nu toe speelde de dag zich deels buiten en deels in de hoofdcaravan af. Er was zon, maar ook enkele buitjes al. Nu zal er wel meer nattigheid komen. Heerlijk dat ik gewoon thuis ben en niet met de tent hoef te klooien. Heb de winterjas die de hele reis meegeweest is en ik
 nooit gebruikt heb, op een half uur na, weer opgeborgen en ook zat de voorfietstas vol met kleren, waarvan de meeste overbodig waren.
Tot nu toe is de hemel mij genadig, ik kan deze blog droog afsluiten en laat nog even een oog vallen op wat op Les Costilles is overgebleven van de creaties van vorige zomer

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten