maandag 10 april 2023

Niet met de neus in de boter, maar met mijn kont erin.

 Bonsoir. Goedenavond.
Toen het eten gaar was en ik in de tent zat om het te nuttigen was de boter kwijt, die toch wel heel belangrijk is voor mij.
Ik zoeken , zoeken, zoeken, hoe kan dat nou? Zat ik er bovenop. Bah, ik als een razende naar buiten om mijn short te bekijken en hem met papier wat af te poetsen. Erg schoon was deze toch al lang niet meer. De ergernis over mijn domheid duurde gelukkig niet lang, het eten was weer heerlijk.
En dat was de zon vanmorgen ook. Die is, geheel volgens de voorspellingen, vanmiddag een beetje weggedoken achter wat wolken, vandaar dat ik tegen de avond de wereld vanuit de tent aanschouwde.



Maar daarvoor ben ik weer ijverig met de draadjes van de trui bezig geweest.




Deze trui is, als ik hem zo aan doe, binnenste buiten, geschikt om er met de carnaval mee te lopen.
De Aldi, die gisteren tot mijn verbazing gesloten bleek te zijn, was vandaag gelukkig wel open. Het feit dat je alles kunt kopen wat je nodig hebt maakte me dankbaar. Het is niet voor iedereen op deze wereld vanzelfsprekend.
En ook heb ik weer een lekker warm bedje, waar ik lekker mag slapen. 
Een prettige avond en een goede nachtrust is mijn wens.
Op de status van Whatsapp staat nu een filmpje van enkele jaren geleden, een act, opgevoerd samen met Frans ergens in Frankrijk.
De titel: Frans heeft een huis gekocht in...........(hij weet het niet meer)

B o n n e    S o i r é é .


B o n n e    N u i t . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten