woensdag 2 augustus 2023

Vooral een praatdag vandaag. Ook buurman Michel was op bezoek.

 Goedenavond.
Helaas zit ik weer met regen die onverwacht (één procent kans volgens Weeronline) begint te vallen als ik op de blogplek ben gearriveerd. Maar laten we aannemen dat het in ieder geval mee gaat vallen.
Vandaag was het vooral een praatdag. Sowieso tussen Bert en mij, maar ook kwam Michel de buurman vanmorgen op bezoek.
Bert en Michel konden het wel met elkaar vinden, hoewel ze het lang niet altijd met elkaar eens zijn over de spirituele zaken, waar het vooral over ging.
Vanmiddag heb ik weer eens de ratatouillemaaltijd bereid, die zoals gewoonlijk prima smaakte.
Daarna water gegeven en toen ik naar de fiets liep is Bert begonnen met het afspoelen van de borden en de rest.


Bert aan het spoelen, niet wetend dat ik een filmpje van die actie aan het maken was. Dat komt straks op de status van Whatsapp.


Ooit heeft Wineke bij mij wat vetplanten neergezet. Eentje ervan is prachtig aan het bloeien.





De rest van het groepje.

Intussen vallen er flinke druppels uit te wolken en spoed ik me onder de bomen, totdat het gelukkig al vrij snel weer droog is.

Het duister en het licht kwamen elkaar tegen. Toch botsten ze niet, want droegen een waarschuwingsteken.
Bovendien was de lucht vervuld van dauwdruppels.
En engelenhaar viel naar beneden.

Oef....een wesp steekt me in mijn nek. Ik voelde iets kriebelen, maar was net te laat met hem weg te sturen.
Ik moet ophouden, want het regent weer.


Uitdrukking van de dag.(Spaans)


Hacer de tripas corazon.

(Letterlijk: Van ingewanden een hart maken.)



Door een zure appel heen bijten.



Iedereen krijgt ook de hartelijke groeten van..............







Geen opmerkingen:

Een reactie posten