woensdag 6 september 2023

Hanny kwam op de koffie en op de ratatouille. Rona en Marcel kwamen mij via het water begroeten.

 Goedenavond. 
Hanny kwam gezellig op bezoek vandaag. We hebben koffie gedronken en onder andere ook onze hersenen verenigd om moeilijke cryptogrammen op te lossen. 
We hebben ook samen ratatouille genuttigd die ik vanmiddag op het vuurtje klaargemaakt heb. 


Terwijl ik boven wat ingrediënten bij elkaar zocht voor het maken van de ratatouille wierp ik een blik op Hanny.


Terwijl Hanny met denkwerk bezig is, snijd ik de uien,  paprika's, champignons,  prei en tomaten, die gebruikt worden in de ratatouille. 

Terwijl ik aan het kokkerellen was hoorde ik plots vanaf het water "Hé Gert" roepen.  Ik ernaartoe en het bleken Rona en Marcel te zijn, vrienden uit Oss, die met een heel gezelschap in een zeilbootje zonder zeilen mij kwamen begroeten. 



Voor de status van WhatsApp wilde ik een filmpje maken,  maar toen ik het zojuist bekeek bleek het per ongeluk vanuit de selfiestand opgenomen te zijn. Een foto van mijn kop heb ik uit dat filmpje gehaald, en die staat hieronder. 



Maar ik maakte nog een tweede filmpje en dat staat wel op de status van WhatsApp. 

Intussen heb ik vandaag ook alweer twee keer mijn oren gedruppeld met olie. Dat doe ik straks nog een keer. Morgen half tien gaat de assistente van de huisarts ze uitspuiten. Het verdere programma voor morgen is een bezoek brengen aan vriendin Henny in Oss, die met mij de rest van de ratatouille gaat opeten. 


Hoe krijg je het vervoerd op de fiets,  vroeg Hanny.
Dat zien we morgen dan wel weer!




Dat wordt vast een gezellig weerzien na al die tijd dat ik weggeweest ben.
Aanstaande zaterdag kent ook al afspraken,  maar daar rep ik nu nog niet over.

Spreuk van de dag 


Als je alles onder de duim wilt houden zal er veel tussen je vingers wegglippen. 





W E L T E R U S T E N .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten