vrijdag 29 september 2023

Terug naar Specsavers., daarna met oortjes in op bezoek bij Jan en José.

 Goedenavond. 
Tja, het ligt aan mij dat het apparaatje niet goed aansluit op mijn oren. De audicien kreeg het er beter in, en daarna lukte het mij ook. Maar of het me morgenochtend ook weer lukt?
Vanmorgen had ik dus netjes telefonisch een afspraak gemaakt bij Specsavers en kon meteen vanmiddag komen. Dat was fijn. 

De buien die dreigden vielen vooral elders.



Aansluitend ben ik naar Jan en José gefietst om daar te ervaren dat de communicatie beter ging. Ze waren samen met een zus van José de discotheek aan het klaarmaken voor een grote familiebijeenkomst morgen. Er worden dertig mensen verwacht. Oorspronkelijk was dit een atelier van Jan toen hij nog uitgebreid het timmermansvak beoefende. 


Jan achter zijn bar.


Andere mensen die ik daarna wilde bezoeken waren niet thuis.
Onderweg naar Oss toe was het ergens heel druk met eenden die de weg bezetten met gevaar voor eigen leven. Er viel schijnbaar wel wat te eten op straat. 

Het autoverkeer werd omgeleid. 

Op de status van WhatsApp zie je het tafereel. 

Als het me morgen lukt om de apparaatjes goed in mijn oren te krijgen wil ik uitproberen hoe het accordeon spelen ermee gaat. Waar mijn optreden ergens zal zijn dat weet ik nog niet.


Uitdrukking van de dag. 


Een gepeperde rekening 

Wordt in het Frans een gezouten  rekening genoemd,  oftewel:

Une note salée.



Een prettige avond is mijn wens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten