woensdag 27 september 2023

Tom op bezoek. Beiden onze hoorapparaatjes in tijdens gesprek.

 Goedenavond. 
Mijn gehoorapparaatjes zijn er. Én Tom is op bezoek. Mijn eerste indruk was, toen hij uit zijn auto stapte, dat hij nu helemaal op de hippietoer is gegaan. 




Pas later begreep ik dat hij kleren aan had die van mij waren en die ik enkele jaren geleden bij hem had gestald toen ik bij hem op zijn terrein in midden-Frankrijk op bezoek was. Hij kwam ze dus al dragende bij mij afleveren. 
We hebben zojuist samen gegeten.

Tom bereidt de kip en wat er omheen zit aan uien en knoflook.

 Hij heeft al enkele jaren gehoorversterkers. Het is al laat, kwart voor tien en Tom is aan het telefoneren terwijl hij even mijn apparaatje in zijn oor heeft gestopt. Hij kan me bijstaan bij het opnieuw inzetten van het spul. 
De audicien heeft het me allemaal wel uitgelegd, maar het doen is nog een tweede,  daar moet je ervaring mee krijgen. 


De audicien wilde nog wel even poseren. 

Het is bijna een jaar geleden dat we elkaar voor het laatst gezien hebben, Tom en ik. Nu hebben we  niet veel tijd, want morgen gaat ie alweer richting Amsterdam, maar hij is nog een tijdje in Nederland, dus we komen elkaar nog wel tegen.
In Oss, toen ik nog even tijd had tot de afspraak bij Specsavers, heb ik even bij de centrale zandbak gezeten waarvan ik gisteren schreef.



Dit keer heb ik een filmpje gemaakt van spelende kinderen, dat op de status van WhatsApp is gekomen. 
Vandaag heb ik ook een trui terug gekregen die André een jaar lang veel aan heeft gehad, maar nu niet meer.





Tijd om af te ronden. Er is ook nog dit:

Uitspraak van de dag(Spaans) 


El pintor El Bosco nació en Bolduque


De schilder Jeroen Bosch is geboren in 's Hertogenbosch. 

Bolduque is dus Spaans voor 's Hertogenbosch.  Duque betekent letterlijk hertog en bosco is Spaans voor bos.

W e l t e r u s t e n  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten