woensdag 5 januari 2022

De doktersassistente kon me geen oor aannaaien.

 Vandaag naar de huisartsenpost in Maasbommel gefietst waar om kwart over  twaalf de afspraak was om mijn oren uit te laten spuiten.
Ik hoor niet goed tegenwoordig.
Dit keer leek de hoofdoorzaak niet een verstopping vanwege oorsmeer. Het voelde anders aan. Niet zoals anders een bepaalde druk op mijn oren.
Maar toch, in ieder geval was het een eerste stap naar een oplossing om net als vorig jaar de vriendelijke doktersassistente zich over mijn oren te laten bekommeren.
Zeker, er kwam iets uit, maar de sensatie van ineens weer goed te horen kreeg ik dit keer inderdaad niet.
" Meer kan ik niet voor u doen",zei ze op het laatst.
Met andere woorden, ze kon me geen oor aannaaien.

Een beetje beter hoor ik nu wel hoor, dus even afwachten om de stap naar de audicien te maken.

Drie kilometer terugfietsen tegen regen en wind vond ik geen probleem.
Op reis maak je ook dit soort weertypes mee en dan moet je ergens je tentje op gaan zetten.
Wat een luxe om daarna weer in het warme bootje te kunnen stappen na eerst koffie te hebben gedronken bij André.

In de regen nog even deze foto gemaakt.




Intussen staat het eten op de kachel.
André komt over tien minuten helpen om het op te eten 


          Boerenkool met spekjes.    Mmmmmm.


Smakelijk eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten