zondag 9 januari 2022

Wineke/Bruno en Dick ontmoetten elkaar hier. André met kleren en al in het water gevallen.

 Het werd een erg gezellige middag. 
Wineke en Bruno hadden aangekondigd dat ze wilden komen terwijl Dick van mij een uitnodiging had.
Het werd een geslaagd samenzijn dat eindigde in het eten van ratatouille.
Eigenlijk zou ik die vandaag met André eten maar die vond het nu te druk.
Maar morgen doen we dat samen nog eens dunnetjes over.
Hij zorgde voor een onwezenlijk en onbedoeld schouwspel toen we hem plots met kleren en al naar de kant zagen zwemmen.
Hij was in het water gevallen. In details hoor ik  morgen de toedracht wel, maar nu heb ik mijn gasten even alleen gelaten en naar de op zijn loopplank uithijgende man gelopen.
Gelukkig had hij zich weinig bezeerd, maar in januari in het water duiken is natuurlijk geen pretje.
Snel heb ik hem geholpen zijn natte kleren uit te trekken, inclusief de door mij gebreide katoenen trui.
Daarna kon hij zich redden en kon ik terug naar mijn gasten die elkaar net ontmoet hadden.
Ik vind het altijd fijn mensen bij elkaar te brengen, maar gepland was het helemaal niet en dat maakt het juist zou mooi.

Toen Wineke en Bruno arriveerden had ik net mijn trui zo ver dat ik hem aan kon.
De buitenste binnenkant staat goed bij de carnaval.



Bruno wilde ook wel even voor mannequin spelen.




En zo staat hij mij.


Af en toe zit er bij mij een draadje los!


En zo werd deze dag waarop Erik niet kon komen vanwege stakende ponten toch een hele levendige.




Van boven naar beneden Wineke en ik, Bruno en Dick.

Een gezellige avond is mijn wens.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten