donderdag 27 januari 2022

Veel regen vanmorgen.Begonnen met mijn zelfgesponnenwoltrui.

Wilde vanmorgen wel verder gaan met waar ik gisteravond gebleven was: de houtberg op met mijn zaag.
Maar vandaag begon met regen en wind en dus was het een beter idee om te beginnen met het overbrengen van mijn gesponnen wol in een trui.


                   Het begin is er.



Vannacht een beetje minder geslapen en dat merkte ik aan gebrek aan fitheid.
Maar na een paar uur huishoudelijk werk ben ik na een bezoek aan André, die teruggekomen was van de verjaardag van een schoonzoon mijn berg weer opgeklommen.
Het was vier uur en weer droog.
Het is toch ook wel uitkijken daarboven.
Op een gegeven moment stond ik acrobatische toeren uit te halen boven de Maas en daar val ik liever niet in.
Ook is het oppassen dat hout onder spanning na doorzagen niet tegen mijn gezicht komt.
Een paar grote stukken had ik graag gehad maar de zaag klemde op het laatst.
Morgen ga ik het nog een keer proberen als ik niet in beslag genomen word door markten.
Vrijdag is een mooie dag daarvoor.
Maar nu wil ik daar nog niet aan denken, ik wil ook het weer nog niet weten.
Wel weet ik dat ik vroeg naar bed wil hier in mijn warme hokje.
Dit met een goed gevulde maag. Een hele pan bloemkool ging er moeiteloos in.

Een vriendin stuurde mij een gekunsteld filmpje waar ik niks aan vind, maar hier toch enkele fragmenten eruit.




                     Gekker moet het niet worden.
Maar ja, kraaien op de ruggen van koeien zie je wel eens.

Er is ook weer nagedacht over woorden vandaag en ziehier mijn fout in de spellingstest.



Ik wens een ieder een verkwikkende nachtrust.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten