woensdag 12 januari 2022

Het spinnewiel tevoorschijn gehaald.

 


Vandaag ben ik zachtjes begonnen met de voorbereiding voor een nieuwe trui, terwijl ik ook nog volop bezig ben met draadjes instoppen in de zojuist gereed gekomene.
Mijn bedoeling is om deze geheel en al met zelfgesponnen wol te maken.
Beneden in het rommelhok had ik dit mandje vol al bij elkaar gevonden.



Op de klos van het spinnewiel zat ook nog ooit gesponnen wol.
Deze heb ik eraf gedraaid via een stoel.



En even later hangt daar de streng die eerst gewassen moet worden voor gebruik.



Dat kon vandaag nog niet, want daar heb je zout voor nodig, meer dan wat ik nog in voorraad heb.

Met André gaat het stukken beter. Hij heeft vanmorgen weer twee boterhammen op en zometeen komt hij proberen of mijn ratatouille in goede aarde valt.

Hij komt eraan dus ik sluit af voor vandaag.
Maar wel met een mooie regel 



Eet smakelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten