donderdag 13 januari 2022

Nu ik plotsklaps geveld. De hele nacht diarree en al het eten uitgebraakt.

 




Toegegeven aan slapen, liggen en zitten op de bank.




Met André ging het veel beter gisteren en de
 ratatouille had hem gesmaakt en bleef erin.
Echter, direct na het eten van slechts één bordje werd ikzelf misselijk.
Het viel me al moeilijk om het eten binnen te krijgen, voelde ook maagzuur.
Daarna ben ik meteen gaan liggen, maar mijn buik had heftige reacties.
Eigenlijk min of meer vanuit het niets ontstaan, want de hele dag verliep lichamelijk normaal.
Het begon met enkele malen diarree gevolgd door alles uitbraken wat ik tevoren gegeten had.
Daarna is de nacht redelijk verlopen, al moest ik nog wel vijf of zes keer naar de wc.
Vanmorgen was ik heel benieuwd hoe het met de andere zieke was, maar deze was weer helemaal op de  been, na gisteren voor het eerst weer gegeten te hebben.
Vandaag lekker toegegeven aan de rust, lekker bij de warme kachel, en ook drie boterhammen gegeten die erin gebleven zijn.
Nu staan de snijbonen op de kachel eetklaar te worden.
Benieuwd of het ook weer geaccepteerd wordt door mijn maag.
Morgen lees je het.

Een goede bekomst is mijn wens voor wie nog eten moeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten