zaterdag 1 januari 2022

De mooiste dag van het jaar tot nu toe.

 


Een spannend, onzeker jaar gaat het misschien worden, maar de eerste dag de beste is voor mij een hele goeie.
Ik was en ben heerlijk in mijn eigen sfeertje vandaag en ruik het water, zie de einder en mijn adem ademt de zachte lucht.
Mijn voornemen is duidelijk: er voor zorgen dat de omstandigheden waarin ik verkeer vaker zo zullen zijn, want met als basis het alleen zijn fungeer ik het beste.

In het hoekje langs de aanlegplaats van de pont mocht ik weer een kruiwagen met hout oprapen.




En dit en ander hout klein gemaakt en op de groeiende stapel gelegd.




Ook was het weer tijd voor de grote afwas die ik buiten in het zonnetje heb kunnen doen.




Er was natuurlijk wel heel veel correspondentie.
De mooiste "nieuwjaarskaart" komt uit Frankrijk ,van Jacqueline en is titelfoto geworden.
Ook waren er Spaanse groeten van Annette, die op vakantie is in Andalusië.




Anneke uit Bretagne belde me.
Vorig jaar februari ben ik naar haar toe gefietst en wie weet dit jaar weer.
Rosa uit Barcelona die in november bij mij op bezoek was(zie blog) groet ons nu allemaal hartelijk vanuit een warm terras.




              HASTA LA VISTA.


              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten