zaterdag 14 mei 2022

Afspraak met Sami. Met Heidi naar een eigen stuk bos geklommen.

Fijn om Sami nu ook ontmoet te hebben.
Op mijn voorstel ging hij enthousiast in.
Het was in een vakantiehuis van hen beneden bij de Rijn op drie kwartier fietsafstand ongeveer.



Na bij Heidi nog wat restjes van gisteren gegeten te hebben werd ik door hem ook weer vergast met voedzame dingen zoals salade en vis.

Het was wel een probleem om het adres te vinden, waar ik, lang geleden, al ooit met hen geweest ben.
Het was Marktplatz 9A, maar alleen 3 en 5 waren te zien.
Wel zeker drie keer was ik het plein rond gefietst op zoek naar het onzichtbare nummer, bekeken door de mensen die op het terras van een café zaten. Dat was namelijk ook gevestigd  op die Marktplatz.
Sami proberen te bellen, maar er was geen bereik.
Maar na een kwartier voor gek gestaan(gefietst) te hebben vond ik een inhammetje in het plein waar ook huizen stonden.

Het was een goede ontmoeting. Ik kan hem wel begrijpen, en Heidi ook.
Als buitenstaander is dat gemakkelijker.
Misschien zie ik hem nog hier dezer dagen.
Hij wil mij helpen, want er is een probleem met de versnellingskabel van mijn fiets en Sami is handig.

Vanmorgen heeft Heidi me naar een stuk in de hoogte gelegen bos geleid waar ze pas geleden eigenaar van geworden zijn.
Ze hebben het er gezellig gemaakt met stoelen,een bankje en vele voederhuisjes voor de vogels die, hoe kan het ook anders, vrolijk kwetterden.




Ook zijn daar wasberen waargenomen die natuurlijk nu door Heidi gevoerd worden.


De plek waar de wasberen zijn waargenomen.



Thuis hebben ze een maquette van zo'n beest.





Tijdens de wandeling stuitten we ook op een kikker..........

.............
Die Heidi liefdevol een minder gevaarlijke plek gaf in het bos.

Nu, half negen, krijg ik alweer eten 
Daarna mag ik het pad weer beklimmen naar mijn slaaphuisje. Ik ben best moe.







 GUTE NACHT FREUNDE.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten