dinsdag 17 mei 2022

Laatste dag bij Heidi.

 Waarschijnlijk gaat morgen de reis weer verder.
Vandaag heb ik nog iets voor Heidi kunnen doen en een stuk of acht emmers met water uit het beekje naar boven gedragen in enkele van de vele watertonnen die ze op haar helling heeft staan.
Bij gebrek aan regen zijn die vrij leeg. Er is wel een pompsysteem, maar dat moeten ze nog weer in werking stellen.






Zo heb ik ook weer de nodige lichaamsbeweging gehad.
De drie liedjes die Heidi gisteren voor mij gecopiëerd heeft ben ik ijverig gaan oefenen op de accordeon.


              Één ervan.

En ondertussen  ook nog wat verder gegaan met de laatste mouw van de trui.

Mijn tent die opgesteld stond in hun bosperceel hogerop is weer ingepakt. Ik had de eerste gast kunnen zijn op de gecreëerde "camping", maar heb toch elke nacht in het tuinhuisje boven geslapen, lekker op een bedje.
Vanaf morgen is de tent voorlopig weer mijn huis en laat ik Heidi achter in haar sprookjesachtige wereld.




Haar Sauerthal, waar ze erg van houdt..........



Het paradijs wat ze om zich heen gecreëerd heeft in al die dertig jaren dat ze hier gewoond heeft.




Haar sprookjeswereld waaruit haar prins vertrokken is.
 
In het Mariakapelletje tegenover doe ik een gebedje voor haar.




En dan zien wat het leven voor ons verder in petto heeft.
Welke kant zal het opgaan?




GUTE NACHT FREUNDE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten