vrijdag 20 mei 2022

Geen buien, maar muggen.

 Vandaag weer vroeg neergestreken op een bosrijk plekje vlakbij de Rijn.



Ook laat vertrokken, dus geen groot traject afgelegd. Maar dat hoeft ook niet.
Van het noodweer in Nederland zou hier een heel klein staartje terecht kunnen komen, dus ook wel fijn dat de tent alweer staat, en ook zelfs heb ik alweer gegeten.
Midden in een droog bos vuur maken  was linke soep, maar het ging heel prima, daar ik alle omringende blaadjes eerst weg heb gedaan.
Zoals gewoonlijk is het vuurtje zeer klein, minimaal.
Maar dan nog, liever geen pottenkijkers, maar die kwamen niet.



Wel waren er heel veel muggen, die tijdens het eten zowat in mijn bord terecht kwamen.
De regendruppels zijn vooralsnog uitgebleven.

De verbinding met het internet is heel moeizaam hier, ook op een andere plek waar ik heen gelopen ben. Dus vandaag kost het veel moeite om iets over te brengen.

Deze figuur zag ik onderweg zitten, zo levensecht, dat ik een paar maal dacht dat ze mens van vlees en bloed was:




Het lukt niet meer zo, Piet zal de afbeeldingen op hun plaats zetten en nog aanvullen met twee foto's van wat ik vandaag tegen kwam. Hopelijk lukt de blog morgen weer beter.



De Nibelungenbrug over de Rijn in Worms



Dit schip vond ik ook de moeite waard



Geen opmerkingen:

Een reactie posten