zaterdag 31 december 2022

Opnieuw zonovergoten dag.

 Goedemiddag. Het is vijf uur en de zon schijnt nog uitbundig op deze paradijselijke plek. Vanmorgen kwamen er toch een paar mensen langs in deze verlatenheid. Beginnend in het Spaans konden we weldra verder praten in het Frans, toen ze vertelden dat ze uit de Ariège, de Franse Pyreneeën kwamen.
Het was een stel en zij had familiewortels in Andalusië en daarom waren ze hier.
Natuurlijk was ik weer naar Nerja en daar heb ik een ook zeldzamer wordend artikel kunnen kopen: een periodico, krant. En nog een mooie dikke ook.
Op het terras van een café heb ik uitgebreid zitten lezen en ook hier thuis vanmiddag, naast het werken aan mijn trui.
Onderweg schoot ik deze plaatjes.


Vanaf een hoge brug in de diepte kijkend richting zee zie je dit.


De andere kant uit kijkend vanaf diezelfde brug zie je de autoweg over een antieke brug gaan.
 

Een spannend paadje loopt onder alle bruggen door.


Verder houd ik het vandaag kort. De verbinding is slecht, waarschijnlijk vanwege de naderende jaarwisseling.
Ik wens u een goede overgang.



Een klein beetje vuurwerk heb ik vanmorgen al afgestoken.
Zie de status van Whatsapp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten