woensdag 4 januari 2023

In het verleden is er gebouwd zonder vergunning op deze plek.

 Goedenavond. De zon is alweer een tijdje onder, Venus is ook weer ondergedoken, maar de maan is steeds meer in opkomst.


Dit was rond zes uur, toen de zon er ook nog was


De zeespiegel, zou je kunnen zeggen.


Tijdens het avondeten, genuttigd bij het licht van de maan, was dit het zicht op Venus, die de hemel aan het verlaten was.




Ondertussen was het eetvuur nog even aan.

Maar niet lang meer. Ik gooi er hier als het eten klaar is meteen water overheen, hoewel ik steeds minder bang ben dat de vuurtjes door de omgeving opgemerkt worden.
Ontdekt dat er in de boom, waaronder de tent staat, een vogelnestje zit.

Een filmpje ervan is te zien op de status van Whatsapp.


Er heeft trouwens in het verleden ook al ooit iemand een hut gebouwd hierachter waar mijn tent staat. Toen John mij vorige week naar deze plek bracht vertelde hij dat en wees naar deze restanten.



En Gérard, toen hij nog leefde, vertelde vier jaar geleden dat op die plek een man ging zitten die luidkeels de geesten opriep. En toen is op een gegeven moment de politie gekomen en moest hij inbinden. Het zal wel dezelfde persoon zijn.

Vandaag op de terugweg van Nerja stilgestaan bij de aardappelvelden. Ze schieten al goed op.





Heb in Nerja ook een bezoek gebracht aan een grote Chinese winkel om daar een pen te kopen.



Nou mensen, ik ga de tent weer in en wens u een fijne avond.

B u e n a s   T a r d e s  .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten