zondag 15 januari 2023

Netwerkers in actie in Roquetas de Mar. Nu hele vrije kampeerplek gevonden.

 Gisteravond en vanmorgen was het een beetje behelpen op mijn kampeerplek. Vele ogen waren op mij gericht omdat de tent onder een boulevard stond opgesteld.



Maar nadat het me vanmorgen gelukt was om voor de grote drukte mijn ochtendtoilet te doen kon het me allemaal niet meer schelen.
Heb onder andere uitgebreid de opgekomen zon bezongen en toegezwaaid. Ik was niet de enige die dat deed. Boven mij op de boulevard was een jonge dame meditatief en expressief bezig. Ik kon het niet laten om heel snel even een foto te maken, maar haar meditatiehoudingen die ik in een flits zag waren niet te filmen (mocht niet van mezelf).



Vanmorgen was ik in Roquetas de Mar even de weg kwijt en kwam in de haven terecht waar netwerkers gezellig bezig waren met onderhoud, in beide betekenissen van het woord.




Op de status van Whatsapp staan twee filmpjes, waaronder die van deze netwerkers.
Het tweede filmpje laat zien waar ik vanavond mijn onderkomen heb gevonden. In tegenstelling tot de vorige plek voel ik me hier helemaal vrij. Het is ook een beetje van de zee af. Ook hier wordt gewandeld, maar door een heel ander soort mensen. Je bent hier in de natuur niet gauw alleen.

Niet aan zee, maar in het vrije veld.

Het was weer mooi fietsen vandaag, met ook weer de nodige en onnodige tunnels: Steeds kon ik kiezen tussen dwars door het gebergte fietsen of er omheen.

Aan de fiets zie je wel welke mogelijkheid verkozen werd.


En daar zag ik ineens een door de tand des tijds getekend bord.




En Mojacar is juist een tussendoel van deze reis. In die omgeving is namelijk Wineke en we gaan elkaar daar weerzien en met  elkaar onze wederzijdse Spaanse avonturen uitwisselen. Zij heeft daar twee maanden vertoefd tot nu toe.

Acht voor zeven inmiddels. Tijd om voetbal te kijken.
Een gezellige of spannende avond is mijn wens.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten