woensdag 13 december 2023

Gedoe met telefoon. B l o e mlezing

 Goedenavond. 
Een beetje verlaat,  want was zojuist met Piet aan het uitzoeken waarom Google mijn foto's  en video's niet bewaart. We zijn er nog niet helemaal uit. Maar mijn testen leverden wel deze foto op van mijn hut bij kaarslicht. 







Maar verder was het hier wel een rustige dag. Binnen bezig geweest met schilderen en breien. 

De uit de verf gekomen bloem is nu buiten te lezen.



De tweede mouw lijkt op de eerste,  maar toch niet helemaal. 


Vanmorgen na het opstaan heb ik nu eindelijk de kachelpijpen geveegd en de kachel zelf van roet ontdaan. Heel erg dicht zat de kachel eigenlijk nog niet, maar hij zal beter trekken, zeker nu het straks wat minder zal waaien. Hij zorgde vandaag voor grote hitte hierbinnen. 23 graden in de uiterste hoek van de stuurhut was het vaak.
Om af te koelen ging ik af en toe naar buiten om wat te zagen.






.
André kwam vanmorgen op de koffie. Hij is nu deze week verder in Oss, in het huis van zijn Sjaantje. 
Vandaag kreeg ik de elektriciteitsrekening voorgeschoteld. De afgelopen maand was mijn verbruik één kilowattuur,  hetgeen me vijfendertig cent kostte.





Ze willen me helpen om energie te besparen. 



Tussen de modder kwam vandaag deze........




Uitdrukking van de dag 







.........tevoorschijn. 


Op de status van WhatsApp staat een filmpje dat ik gisteren maakte bij het betreden van de kerststal in Rosmalen.  Iemand vertelde mij erop dat hij niet blij was dat ik kinderen filmde, terwijl het mijn doel was om de schapen erop te krijgen. Ook wilde hij dat het filmpje gewist werd, maar dat is dus niet gebeurd. 

Een prettige avond nog gewenst en



W e l t e r u s t e n 






ag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten