woensdag 6 december 2023

Naar Schaijk voor verjaardag Frans. Schilderopdracht voor de mancave is klaar.

 Goedenavond. Nu in het huis van Frans.  Hij wordt vandaag drieënzeventig. Hij verwacht vanavond heel wat mensen. 


Frans is de spullen klaar aan het zetten



Behalve ik is ook Karishna er al. Hij kwam uit Amsterdam met de trein.
Zojuist heeft hij al een liedje gespeeld op de gitaar en straks als er meer mensen komen krijgt hij de rol van butler. 




Zelf zal ik de accordeon af en toe hanteren.

Vanmorgen ben ik nog druk bezig geweest met het  beschilderen van het verkeersbord,  dat de mensen aanstaande zaterdag de weg moet wijzen naar het mannentoilet. In de mancave van Jan en José worden zo'n vijftig mensen verwacht als er een rockband komt spelen.


Voorkant van het bord plus gele pijl.



Voor de mensen die van de andere kant komen. 


Tussen de bedrijven door praten Frans en ik even met elkaar. We hadden elkaar bijna twee jaar niet gezien. Hj is ondertussen vier maanden naar India geweest en ik heb er onder andere zeven maanden Spanje op zitten.

Op de status van WhatsApp staat een filmpje hoe Frans slagroom klopt die daarna op mijn gebak kwam.






. Nu krijg ik binnenkort soep. 
Ik ga nu even in zijn huis kijken naar een geschikte spreuk.      2En ja, heb iets gevonden op een schoolbordje. 


Spreuk van de dag. 






Een prettige avond is mijn wens en........


T o t    M o r g e n  .







Geen opmerkingen:

Een reactie posten