donderdag 25 januari 2024

Alle goeie dingen in drieën. Zingen is goed voor iedereen.

 Goedenavond. Vanmorgen lagen er toch weer wat houtstukken onder de stapel.








 Mijn zelfvertrouwen wat betreft het stapelen is daardoor wat afgenomen. Ik verwacht dat het komt doordat de onderbouw op een hele steile helling ligt. Maar nu heb ik er wat langere ongezaagde stukken tussendoor gedaan. 


Meer structuur zo.

De laatste nachten is er altijd een uurtje bij dat ik niet lekker lig. Een soort benauwdheid komt er dan over me heen. Maar het trekt ook altijd weer weg, zodat ik weer het slapen kan hervatten. Zou het komen doordat er te weinig zuurstof in huis is? Daarom heb ik vannacht de deur een hele poos wagenwijd open gezet. Maar er was weinig verschil. Omdat ik weet dat de situatie tijdelijk is raak ik er niet van in paniek, maar vreemd vind ik het wel.
Vandaag net als gisteren niet weggeweest en behalve met hout ook creatief bezig geweest.
Enkele letters zijn erbij gekomen en we kunnen nu weer zingen.


Zingen is goed voor ons.

Het rondje van de kachel diende om een ronde O te krijgen. 


Moest wel snel omcirkelen want het plaatje was heet.


Vorige week had Henny,  een vriendin van Paul een spreukenbordje meegekregen en de tekst heb ik nu weer herschreven voor de verzameling hier.



Spreuk van de dag. 


Niets goed doen,  daar is geen kunst aan. 
Goed nietsdoen dat is een hele kunst.






Op de status van WhatsApp staat nu een filmpje van gisteren,  waarop te zien is hoe iemand met een motorzaag die hele dikke stam van de gevallen boom aan het doorzagen is. 
Daarna zaagt hij ook nog een veel dunner stuk hout in stukken voor mij.


We krijgen allemaal de groeten van Jan en José vanuit het verre en zonnige Thailand waar ze op vakantie zijn.





P r o o s t !!!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten