maandag 1 januari 2024

Veel bezoek vandaag. Dick van de KA-ZEN blijft eten.

 Goedenavond. 
Het eten is gaar en de pan heb ik van de kachel gehaald. Dick is mijn gast aan tafel vanavond, je weet wel, Dick die op de markten biologische kaas verkoopt,  zoals in Wageningen. Dick was moe en ik had hem uitgenodigd een dutje te doen op mijn bank, waar ik 's nachts zelf op pleeg te slapen. 


Dick ligt vreedzaam te snurken. 

Maar nu ga ik hem zometeen wekken voor het diner.

Het eten staat ondertussen op de grond.


Toen Dick aankwam ging net Erik weg. Jammer dat ze elkaar niet even konden leren kennen.
Erik heeft wel Jan en José meegemaakt.  Dat was een gezellige boel met zijn vieren.


Erik en Jan en Catootje de hond.




Erik en José en het hondje Catootje. 


Op de status van WhatsApp komt nu een filmpje van afgelopen nacht twaalf uur toen de jaarwisseling was. Gelukkig gaat het er hier bescheiden aan toe.


Behalve de lichtjes van huizen zie je iets van een kerstster opstijgen. 



Mijn  buikje zegt ondertussen vrij nadrukkelijk:Ik wil eten.
Mooi, dan ga ik Dick nu echt wakker maken na eerst nog........



Spreuk van de dag. 


Huil maar gerust, je tranen drogen toch wel.



F i j n e   A v o n d. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten