dinsdag 30 januari 2024

Het spelen in Oss deed mijzelf ook goed. Daarna bezoek aan André, die was vanmorgen hier..

 Goedenavond. 
Opgeruimd verliet ik de Osse markt,  want vandaag ging mijn spelen weer heel soepel en kon ik mijn muziek aardig volgen, wat niet altijd het geval is. Daarbij kon ik mijn eigen energie weer goed voelen stromen en het is dan prachtig om mee te maken hoe het publiek ook geroerd wordt. Dus ik ben weer gemotiveerd om weer eens wat vaker uit spelen te gaan.
Vandaag was er ook een markt in Zaltbommel, maar ik koos toch voor Oss omdat deze dinsdag de draaiorgelman daar niet is. Hij is er om de twee weken. Bovendien is Oss gezelliger en drukker en veel dichterbij en veel meer recette waarschijnlijk.  Dus waarom zou ik moeilijk doen?? Omdat ik wil afwisselen. Daarom wil ik niet altijd voor het gemakkelijkste kiezen. Maar vandaag dus wel.
Ondertussen dat ik in Oss was,  was André bij mij op de boot, maar na afloop ging ik hem opzoeken en trof ik hem toch.
In het café van de koffie was nog steeds deze mooie spreuk te lezen. 







Wachtend op de pont vanmiddag nam ik een filmpje op voor de status van WhatsApp. 
Mijn fiets was er ondertussen bij gaan liggen. 



De nu vermiste pompoen die ik gekocht had ligt of lag misschien daar nu ergens........


De letters  k l e u r  van gisteren zijn vandaag weer ergens anders terecht gekomen. 

Je moet maar ergens lol in hebben. 




Spreuk van de dag. 



Niet alle vragen vragen om een antwoord 





Morgen blijf ik weer thuis en Jacob heeft aangekondigd op bezoek te komen met zijn hondje Boefje, waarmee ik nog geen kennis gemaakt heb tot op heden.



P r e t t i g e   A  v o n d.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten