zondag 14 januari 2024

Magisch prentje van iemand gekregen gisteren. Gezellige middag met Erik.

 Goedenavond. 
Gisteren in Uden kreeg ik van iemand een prentje van Christus in de koffer. Christus in twee hoedanigheden: Zijn aangezicht en Zijn stralend hart. Door het prentje te kantelen gaat de ene in de andere over en omgekeerd. 

Jezus' aangezicht. 


Jezus' stralend hart.



De overgangsfase.

Ik heb er een filmpje van gemaakt,  dat nu te zien is op de status van WhatsApp. 

Erik kwam vandaag en we hebben samen onder andere weer flink nagedacht over dubbelzinnige woorden.
Een leuk woord was bijvoorbeeld ONDERWIJSACHTERSTAND. De omschrijving hiervan is:"Les van een marktkoopman "
Je moet het dan lezen als ONDERWIJS-ACHTER-STAND

Hij heeft  de volgende spreuk meegenomen, die voor een kippenboer bestemd is en over eieren gaat:



Spreuk van de dag. 


Een haan zal nooit toegeven dat hij ooit een eitje was.

Voor en na zijn bezoek heb ik de zaag en de bijl weer gehanteerd. Voorlopig nog geen tijd voor andere dingen. Het moet buiten zodanig opgeruimd zijn dat ik kan vertrekken als er onverwachts zich iets aandient.
Nu ga ik nog even naar het voetballen kijken. Een prettige avond gewenst. 



T o t   M o r g e n .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten